A Barcelona Activa rebem a moltes persones usuàries a l’any. Malauradament, d’entre aquestes, el pes de les menors de 30 anys és, com dir-ho… millorable. Tenint en compte que es tracta d’un col·lectiu amb un alt índex d’atur i, al mateix temps, clau per avançar cap a la igualtat d’oportunitats, estem treballant en una nova campanya de comunicació que doni a conèixer tots els programes i serveis que oferim per al col·lectiu jove des de les diferents àrees de Barcelona Activa. I per tal d’apropar-nos-hi, la campanya busca un missatge fresc, proper i directe, en la línia dels seus codis habituals de comunicació.
Amb l’objectiu d’acabar d’avaluar les propostes tècniques que es van rebre, es va convidar a les persones treballadores menors de 30 anys de la casa a una reunió on van poder conèixer les diferents propostes creatives, comentar-les i valorar-les. La seva opinió va ser de gran utilitat per a resoldre dubtes i prioritzar les millors propostes, tenint en compte criteris d’imatge, de transmissió del missatge i d’apropament al públic objectiu. Esperem que la campanya surti a la llum el proper octubre.
Aprofitant l’avinentesa, que d’això en sabem molt al departament de Màrqueting i Comunicació, vam voler entrevistar tres companyes i un company menors de 30 anys, i així conèixer la seva visió de Barcelona Activa i de la feina que fem a l’empresa. Com comprovareu al video adjunt, la pedrera de Barcelona Activa promet molt, ja que són persones compromeses, il·lusionades i amb moltes ganes de fer que passin coses!