El confinament que va començar el passat mes de març ha fet canviar la nostra forma de treballar i des de Barcelona Activa ens hem adaptat ràpidament per seguir al servei de la ciutadania. En poc temps hem posat a disposició de les persones usuàries tots aquells recursos i serveis en matèria d’ocupació, emprenedoria i empresa que podem seguir oferint gràcies a la tecnologia. Ha estat tot un repte i també un motiu d’orgull!
En matèria d’assessorament, totes les direccions operatives han digitalitzat els seus serveis. El confinament no ens ha impedit seguir oferint assessorament personalitzat a persones que busquen feina, a persones emprenedores i a les empreses. Ho fem a través dels webs, el telèfon, el correu electrònic, el Whatsapp… i fins i tot properament ho farem a través de l’Instagram de Barcelona Activa, on diferents tècnics i tècniques de la casa participaran en IG Lives i respondran en vídeos de FAQs els dubtes més freqüents entre la nostra comunitat.
Per a aquelles persones que busquen feina, la Plataforma Empresa-Ocupació segueix a la seva disposició. Com sempre, allà hi trobaran totes les ofertes disponibles. Tampoc hem aturat el servei de suport a la captació de talent: seguim donant suport a les empreses que busquen perfils concrets -prioritzant les vacants d’urgència per l’emergència sanitària-, amb processos de preselecció d’entre la nostra base de més de 70.000 persones.
També hem reforçat els nostres tres Punts de Defensa de Drets Laborals de Ciutat Vella, Nou Barris i Montjuïc. El personal de Barcelona Activa segueix atenent telefònicament i virtualment dubtes de la ciutadania com ara els riscos laborals, la pèrdua de feina o la vulneració de drets de les persones treballadores.
I és que… la COVID-19 no ens atura!