A finals d’octubre vam celebrar amb èxit la quarta edició del Barcelona International Community Day (BICD), un esdeveniment de referència que fomenta la integració de les persones nouvingudes que arriben a la ciutat. El públic assistent forma part de l’àmplia comunitat internacional que viu i treballa a Barcelona, i que representa un 17,8% de la població.
Pel Museu Marítim de Barcelona van passar més de 4.500 assistents, un 6% superior a l’edició anterior. Una jornada en què ha augmentat un 15% el nombre d’expositors: empreses, escoles i associacions i clubs d’expatriats.
La jornada va presentar un programa amb més de 40 activitats, entre conferències, taules rodones i tallers, networkings i activitats d’animació i infantils. Com a eixos centrals, els serveis i eines especialitzades per atendre les necessitats de les persones que han decidit fer de Barcelona la seva llar. Totes les activitats van comptar amb un ple absolut de públic i es van desenvolupar en 4 eixos: ‘Aterratge personal’, ‘Treballar i fer negocis’, ‘Gaudir de la ciutat i fer contactes’ i ‘Activitats d’animació’.
PPer tal de donar a conèixer la nostra activitat, des de les direccions de Promoció de la Ciutat que organitza la jornada i també des d’Emprenedoria, vam participar i moderar diferents taules rodones sobre creació d’empreses, entorns d’incubació i entorn LGTBI.
Més de 6 mesos de treball per a una jornada que va ser rodona. Felicitats a tots i totes per l’èxit!