En temps rècord, a Barcelona Activa hem implementat eines de teletreball que ens han permès seguir prestant servei a la ciutadania, desenvolupar plans de treball, fer reunions d’equip i per projectes, compartir documents… I seguir-nos veient a través de les videotrucades!
Certament, no ha estat una tasca senzilla. Ens hem trobat amb dificultats, com problemes de connexió, d’organització del temps, o de conciliació de la vida laboral amb la personal i familiar. Però la nostra vocació de servei públic ha estat el motor que ens ha empès a superar totes aquestes barreres. Ara ja podem dir que amb cooperació i autoorganització hem implementat amb èxit el teletreball i la digitalització de Barcelona Activa!
El compromís i la motivació del personal de la casa també ha estat admirable: només cal veure les altes xifres de participació a les formacions online i del Cibernàrium, als webinars i als seminaris.
I és que no només ens hem adaptat amb èxit a la situació, sinó que fins i tot a distància hem impulsat nous projectes, com el nou web de servei i el call center gratuït, o la xarxa de producció de mascaretes i viseres protectores. També hem digitalitzat els assessoraments i els Punts de Defensa dels Drets Laborals, i hem triplicat les inscripcions a les formacions online.
Tot plegat demostra que Barcelona Activa ha tingut una gran capacitat d’adaptació a una nova manera de treballar que, de ben segur, deixarà empremta un cop recuperem la normalitat!